Sunday, April 25, 2010

21.04.2010

wednesday...like usually..early morning meet with my tebby dear...time perhimpunan...cikgu sebut kelas 3 anggerik tunggu lepas perhimpunan....suddenly..the bg monster in my school came to see us..she want talk about our exam result...idiot...first,she call raff class,yasmeen class finally anggerik..when my turn.she call my name...she talk about my science result...i have  D  in science...then she ask..
big monster :"ape cite-cite awak...??"
deyaa : engineer
big monster : haaaaaaaa...??? pegi jumpe cikgu santh skunk...
bile jmpe cikgu santhi..cikgu santhi okay...bile duduk..mangkok tu panggil.."mane budak tdi...."ak pon bangun la....da ckp2..ak dduk la....then.i was crying...i feel so touched....hehehehe....that day i swear that i will shoe to the big monster that i can be engineer and more than that....sume dak klas ak kne...BABI.......dak klas laen tak kne lak....

No comments:

Post a Comment

blabla